En helg med Kusinen.

Ted, Ted å Ted visst är du min kusin men ibland är du lite ansträngade.
Men jag tycker om dig i alf , även om du är världens största fjant : )

Denna helga har min kusin varit hos mig , mkt trevligt.
Mamma å Janne är i Barcelona så dt är trevligt med lite sällskap ibland.
Samtidigt känns det som om jag har varit borta på Konserter hele helgen.
Jag fattar inte bara hur Get Fuzzy inte kunde vinna , dt är ju bara så bra .
jag tror att jag ska förgifta juryn med råttgift.

I dag ska jag på Hockey med pappsen : )
det ska nog åsså bli trevligt.
Jag tror till och med att jag ska tvinga honom att köpa mig en STOR hamburgare där .
Jag har aldrig smakat en hamburgare där , men de luktar jävligt gott : )

Jag måste bara lägga till att jag läääängtar extremt mkt till nyårsafton så att jag kan avlägga mina nyårslöften. Jag har redan gjort en lista inne i mitt huvud ska bara lägga till några saker x)


Ha en väldigt underbar dag ^^


P.S. Dt vore kul med komentarer så att man vet att det finns någon som läser ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0