Vart tog snön vägen ?

Deprimerad, deprimerad , deprimerad. Finns dt något annat jag kan vara förtillfället (förutom kär då, men dt är typ samma sak)? Jag borde egentligen färga mitt hår svart och bli emo på riktigt. Nu är jag nog bara en halv emo eftersom mitt hår ännu inte är svart och att mina armar nog inte är så sönder skjurna.
Men va fan sådant går att fixa.
Haha , nej nu skämmer jag bara upp er, jag ska inte bli emo. Men jag skulle kunna tänka mig att färga håret svart x)
Haha , lurad igen.
Usch vad tråkigt detta är, jag är nog bara egentligen riktigt utråkad och vill att dt ska komma snö . För när dt är snö ute då kan man ha snöbollskrig och åka pulka. Men inte blir dt ngt av dt även om dt redan är december.  
Why ? Snälla tomten i år önskar jag mig snö i julklapp, skulle jag kunna få dt ??

Tjilivippen på er min totalt störda mor tjatar om att jag ska gå å sova. Men tyvärr känner hon inte till mina sömproblem, but who cares? inte jag i alf .

Kyssar eder Julia .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0