Varför går jag inte och lägger mig ?

Det undrar jag med...

Varje dag frågar jag mig nästan " Julia du som är så bäst, vad har du fått ut av din dag i dag" och så tar det ett tag och jag får tänka efter ordentligt innan jag svarar "Inte ett skit, du". 

Jag längtar verkligen inte efter helgen, för då ska jag jobba , fre-sön 10-19 snacka jobbigt och det är midsommar och allt. WHY ! Jag borde vara hemma och sova egentligen. Jag räknade ut att jag knappt har fått sova någonting sedan i April. Mycket tragiskt! Därför var det väldigt skönt när jag i måndags vakanade kvart i ett helt panikslagen av att klockan var så förbaskat mycket. Uscha Uscha.. 

Annars är jag lycklig, jag har två katter och en ganska säker inkomst vad mer kan man begära. Troligtvis mycket mer, men så ska man ju också tänka på de stackars barnen i Afrika som inte har två katter utan en massa flugor i öronen i stället. Det är mycket mera synd om dem . Det var allt för mig i dag . 

Jag borde sluta för konversationer med mig själv.
 - Ja, Julia det borde du verkligen.


Puss och Kram alla goa, glada och trötta <3 

Kommentarer
Postat av: Anonym

SKRIV BLOGG OFTARE!!! Grrr. ..

2007-07-14 @ 22:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0