I dag ska jag stå öga mot öga med mannen i mitt liv...

Eller rättare sagst sitta å dregla i en biosalong.

Ni som har läst alla minna bloggar sedan det första inlägget (alltså Jag , Anna och Maja)  vet vad detta handlar om. Jag ska se Spiderman 3, och jag nästan sväller av lycka .
Jag ska på något sätt försöka intala Spindelmannen att han ska gifta sig med mig, vilket kommer att bli svårt på minst 3 punkter.

1. Han verklar tydligen älska den där Mary Jane .
2 . Jag är tydligen inte den där Mary Jane.
3 . Vissa påstår att Sindelmannen tydligen bara är en seriefigur ^^ 

Men men , det löser sig säker.

Annars har jag inte gjort så mycket i dag, varit i skolan, städat hemma och pluggat (jag är en duktigt flicka) :)
I morgon ska jag jobba igen och jag har fått en extra arbetstimme, vilket nu menas att jag jobbar från 10 till 19 . Det blir lite tight med att se melodifestivalen i morgon, men förhppningsvis ändras inte planerna och då behöver jag bara åka hem till Anna och det är ju inte så långt. 
Juste jag har en idé om morgon dagen åsså, att vi borde laga finsk mat , efter som vi förra året åt grekisk mat. Jag antar att den grekiska maten är mycket godare, men jag har aldrig prövat finskt så det vore intressant .

Puss   

Kommentarer
Postat av: Majaja

Men nej! ingen finsk mat!

2007-05-12 @ 00:29:28
URL: http://majamatildaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0