Jag ska aldrig mer bli fjortis.

Så , nu är jag hemma igen. Någon som saknat mig ? Förstod väl det. .
För er som inte vet vart jag har varit så ska jag berätta det. Jag har varit på Gotland och lekt konfirmand ledare. Okej , jag har väl inte lekt konfirmand ledare utan varit konifirmand ledare.
Jag kommer i håg mitt eget konfirmand läger väldigt väl, men jag tänker inte nämna några detaljer det får ni ta med mig personligen.
Jag ska ärligt talat säga att jag SKÄMS, och vill be alla som kände mig förr i tiden om ursäkt för att jag var en sådan fjortis.
Jag kände mig nästan som en gammal tant där, kunde inte förstå hur sådana små flickor kan låta så ofantiligt mycket. Problemet var väl endast att jag kände väldigt mycket igen mig, vilket inte alla är så särskilt kul. OCH att jag har en syster som snart kommer att bli likadan. Hemska tanke , jag tror jag ska gå å dränka mig nu genast.    
Men annars hade jag väl trevligt på Gotland kan man säga, det var inte så mycket vackert att titta på och det enda som var vackert att titta på var två år för liten , mycket tragiskt .

Annars sover jag mest, kommer hem och däckar på soffan, där jag nu sover förtillfället för att vi har sålt min säng.
pluggar lite, dricker kaffe och busar med Gizmo. Livet är i stort sätt som vanligt och det finns en massa att klaga över men inget man kan göra något åt. Min högsta dröm är att ha sommar lov nu och att få lite pengar, inte för att det skulle göra mig lyckligare, men det skulle nog dämpa min ångest lite. Vad kan jag annars säga? Inte så mycket i morgon har jag en inlämnings uppgift och ett prov. GRATTIS till mig själv.

God natt

Kommentarer
Postat av: Anna

Julia <3 Daniel !

2007-05-22 @ 19:45:25
URL: http://gillkan.blogg.se
Postat av: Anna

Julia <3 Daniel, skulle det ju stå!

2007-05-22 @ 19:46:24
URL: http://gillkan.blogg.se
Postat av: Anna

Men bajs, det ska ju stå Julia hjärta Daniel, men så fort jag skriver det där hjärtat med sånt där konstigt tecken tror blogg.se att jag spammar och klipper bort resten av inlägget... Blä.

2007-05-22 @ 19:47:40
URL: http://gillkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0