Jag tycker verkligen inte om dig.

Ni skulle bara veta hur förbannad jag är.

I dag fick vi veta att våran favorit lärare har sagt upp sig. Inte p.g.a att vi elever är jobbiga utan att hon inte tål sin egen kollega. Visst hon är gammal skulle gå i pension om två år, men hon ville verkligen vara kvar de sista två åren och ta hand om oss. Men då kommer den där stora självuppblåsta kossan och förstör ALLT,  genom att trycka ner henne och skylla allt på henne. Vi kommer från och med nu inte  att lära oss något mer, bara sitta och prata bort de lexionerna.
Jag får nästan lust att sluta skolan, eller byta till någon annan skola uppe i stockholm med samma linje.
Det skulle kasnke inte bli samma sak, men man skulle nog lära sig lite mera saker i alf .

Jag önskar att jag hade modet att berätta hur jag känner till kossan.

Kommentarer
Postat av: Maja

Oh nO! hata dumma lärare!

2007-05-29 @ 19:17:47
URL: http://majamatildaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0