Om en hel helg .

 Fredag: Jag var och såg spindelmannen :)
Filmen var helt fantastiskt underbar, love !! Även om spindelmannen nu blev emo .
Annars var det en helt vanlig dag, var i skolan, åt mat, sov.

Lördag: Jag jobbade och såg Eurovision song contest. 
Det första jag fick höra av min arbetskamrat Ruben på morgonen var att han hade ont i benet och det var också det jag fick höra resten av dagen. 
Jag tror att de flesta håller med mig om att ESC söög hårt. och att helt fel person vann, som vanligt ^^ 

Söndag: Jag jobbade igen. 
Jag hade ca 10 kunder under hela dagen, så jag satt och blåste upp fotbollar . Polisen kom till jobbet och haffade några bovar, då var jag rikgtigt rädd , eftersom jag blev tillsagd att inte släppa ut någon som inte handlade. Men det löste sig . 

Måndag: Var hemma från skolan. 
Fixade lägenheten innan mäklaren skulle komma och ta bilder. 
Resten av dagen har inte gått ännu får se vad jag hittar på . :)

Kyss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0