Do you wanna feel how it feels?

Idag har jag varit med om något riktigt hemskt, och denna gång är jag helt seriös. Det är inte något med att jag ha stukat foten eller något liknade. Utan något riktigt hemskt.
En man dog på gatan nästan precis framför ögonen på mig :(
Jag och Lollo var nere på stan för att kolla runt. Vi gick in på Vero Moda i ca 3 minuter och när vi tittar ut genom fönstert ser vi en massa poliser. Min första tanke var ju:"oh nej, nu är det bråk"...
Tills jag ser mannen som ligger under de knäböjande poliserna som troligtvis försökte känna om han hade någon puls. Allt detta händer precis utan för Vero Modas dörr. Så vi blir ju tvungna att gå förbi för att komma där i från. Jag vill inte ens förklara hur hans ansikte såg ut....
Som sagt vi gick i väg och när vi sedan kom tillbaka hade ambulansen kommit och sjukvårdarna försökte återuppliva honom, men jag tror inte att de gick så bra : /

Jag mår inte bra i dag. Jag kommer förmodligen ha svårt att sova, men man får göra sitt bästa.
Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0