Gah, jag har ju nästan typ träffat han =)

Alla som på någotvis känner mig någolunda väl. Vet vem som är min enda riktigt stora kärlek i livet. Ja ni vet HAN !
I dag på min kära praktik kom en som känner honom in. Ja, en som faktiskt har legat i hans famn och typ dött, ialf på film . Personen som jag har träffat (ialf sagt hej till) är Pernilla August. Ringer det någon klocka i någons huvud?
Pernilla August spelar ju Anakins mamma i Star Wars filmerna och vem är då Anakin Skywaker?
Tha dah ! Hayden Christensen the real love of my life.
Det är lixom ödet. Jag är ju elt besatt av Hayden, har en bild på han i mitt rum och har till och med skrivit en uppsatts om honom, på spanska. Snacka att jag är en läskig staker. Men i alf hon kom in och hon har träffat honom, så indirekt så har jag stått i samma rum som honom. SNACKA COOLT!
  Min mor säger att detta inte så är fallet, och min far tycker att det är coolare att jag har träffat Pernilla August ( vilket är gaska coolt), men endå. Hon kanske typ bjuder hem honom till svergie och tar med honom till min praktik och där får jag träffa honom och kanske till och med kan bjuda hem honom till mig så han får se hur en riktig Svensson bor. Såklart måste han ju bjuda tillbaka och jag får komma och hälsa på honom i hans lyx villa i LA och där kan vi umgås riktigt ordentligt han och jag. Allt kommer att sluta med att jag flyttar dit, blir en känd designer och vi gifter oss och får 3 ungar (eftersom han är den enda som jag kan tänka mig ha barn i hop med) och så lever vi underbart Lyckligt i alla våra dagar.

Hoppsan vad drömmar kan flyga i väg ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0