Let me take you there .

Nu finally ska jag börja uppfylla det enda nyårs löftet jag har gett. Att börja blogga igen.
Jag ser faktiskt fram i mot det, Ska bli kul att börja skriva lite skit saker igen.
  För tillfället mår jag fint, men är trött och har extremt ont i mina tänder. Fuck vad jag hatar min tandställning och fuck vad jag hatar min dryga tandläkare som inte tror på mig. Annars är allt mycket fint.

Detta år är det året då allt ska hända tycker jag. I sommar fyller jag 18 och det måste betyda att jag får göra vad faan jag vill. Gud ska bara veta hur jag ska leva livet detta år. Det kan man nog också kalla ett som ett nyårs löfte. Att detta ska bli det bästa året i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0